Найпоширеніша причина —
неправильне під'єднання наконечника до ніпеля шини. Якщо наконечник компресора
не притискає золотник всередині ніпеля, повітря замість того, щоб надходити в шину, починає накопичуватися у шлангу.
За лічені секунди тиск у шлангу може
перевищити максимально допустиме значення для манометра. У таких випадках стрілка різко зашкалює, іноді навіть провертається навколо осі. Внаслідок цього
внутрішня пружина манометра деформується, і прилад більше не може точно вимірювати тиск — стрілка зависає вище «нуля», навіть коли тиск відсутній.
Що робити, щоб цього не сталось?
- Завжди переконуйтесь, що наконечник щільно зафіксований і продавив ніпель.
- Якщо стрілка вже «зависла» — манометр вийшов з ладу і потребує заміни.